Modré víno už nekúpite
Po uverejnení článku Podvod na modro, ma prekvapili tri veci. Tou prvou je odozva, ktorú článok vyvolal medzi vinármi a milovníkmi vína, tou druhou je nekonanie príslušných inštitúcií, no a tou treťou je rýchlosť s akou sa "modré víno" stratilo z trhu.
Nebudem sa tváriť, že ma to neteší. Prvé e-shopy ho vyradili už do 24 hodín po zverejnení článku. Po 48 hodinách už takmer nenašiel e-shop, ktorý by ho ponúkal. Do 72 hodín Heuréka oznámila, že Pasion Blue Chardonnay sa už nenachádza v žiadnom e-shope. Nie je to tak celkom pravda. Metro na svojom webe produkt stále ponúka, no na priamu objednávku odpovedali, že ho stiahli z predaja. Ostáva ešte (snáď) posledný mohykán na pijeme.sk, kde ho ponúkajú stále ako víno za super cenu 25 eur, v akcii zníženú na 19,90 €. Ak si to niekto za túto cenu objedná, nuž dobre mu tak.