MÁTE 18 ALEBO VIAC ROKOV?

Stránka sú určené iba pre návštevníkov starších ako 18 rokov.
Prosíme potvrďte svoj vek.
  
Ľutujeme, ale pokiaľ nemáte 18 rokov, nemáte prístup na našu stránku
Tieto stránky využívajú súbory cookie.
Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie.
Informácie o súboroch cookie.

postup31postup32postup33

Dovážate šumivé víno alebo liehoviny?

Modul EMCS eColKo je tu pre Vás, uľahčí Vám tvorbu daňových hlásení a komunikáciu s Finančnou správou SR pre tovary podliehajúce spotrebným daniam (lieh a alkoholické nápoje, tabak a tabakové výrobky, energia a energetické výrobky). 

Pre vinárske výrobky, je v evidencii k dispozícii sekcia, ktorá obsahuje časti ako kategória vína, vinohradnícka zóna, tretia krajina pôvodu a operácie s vinárskym výrobkom.

Hlásenie je možné editovať priamo, alebo vytvoriť importom z ERP ekonomických systémov, alebo z evidencie Daňového skladu - modul eColKo.


Obrázok 

29
február
2024

Vitis Aurea Modra 2024

Organizačný výbor súťaže Vitis Aurea Modra si Vás dovoľuje pozvať na XXIII. ročník medzinárodnej výstavy vín
VITIS AUREA Modra 2024
.
19
marec
2024

Víno Vráble 2024

Organizačný výbor výstavy zostavený z členov Združenia vrábeľských vinohradníkov, ZO Slovenského zväzu záhradkárov vo Vrábľoch a mesta Vráble usporiadajú 30. ročník súťažnej výstavy vín VÍNO VRÁBLE 2024, so štatútom uverejneným nižšie, ktorý je záväzný pre všetkých zúčastnených účastníkov.
21
marec
2024

Vienále Topoľčianky 2024

Krása vína spočíva v jeho charaktere. Tvorí ju zmes jedinečných vôní a neopakovateľných chutí. Celkovú eleganciu tohto moku otvára už prvotný vnem, pestrá paleta farieb bielych, ružových, či červených tónov. Stredoeurópsky región dozrel k neodškriepiteľnej dokonalosti. Jednak ku kráse lokálnych vín prispieva klíma a výsledný produkt následne dolaďuje vinohradník a vinár, ktorí svojim umom a modernou technológiou vytvoria osobitý degustačný zážitok. Vienále Topoľčianky je projekt pod záštitou vinárstva Château Topoľčianky, ktoré chce poukázať na eleganciu miestnych vín a spája krásu vína a ženský pohľad na ich charakter.
09
apríl
2024

Vínne trhy Pezinok 2024

Vážení priatelia, organizačný výbor si vás dovoľuje pozvať na 27. ročník podujatia, ktoré má na Slovensku dobré meno a tradíciu. Predkladáme vám štatút súťaže, ktorý je záväzný pre všetkých účastníkov VTP 2024.

1. deň odbornej degustácie začiatok 12:30h
2. deň odbornej degustácie začiatok 8:30h
Domov > Články > Z domova > 

svatokatarinske vino

svatokatarinske vino

Ideálna príležitosť na zoznámenie sa s chuťou mladosti vína je Svätokatarínska koštovka, ktorá sa uskutoční od 8. do 9. novembra 2013 v bratislavskej Starej tržnici. To je aj čas, odkedy môžete aktívne vyhľadávať mladé víno označené ochrannou známkou. Vždy, keď na reštauráciách a vínotékach uvidíte nálepku „Svätokatarínske víno“, máte istotu, že do svojich chuťových pohárikov dostanete tú najvyššiu kvalitu. 

Stará vinárska múdrosť hovorí, že nie je rozdiel medzi mladým vínom a mladou ženou. Dokážu vás omámiť. Na tejto metafore je postavená aj reklamná kampaň Svätokatarínskej koštovky z dielne agentúry Respect APP. Ak vám bude vizuálne stvárnenie kampane v niečom pripomínať Bátoryčku, nejde o náhodu. Kreatívny koncept vychádza práve z tohto motívu. Využíva sa krása ženy, ale krv sa premenila na víno. Koncept je zastrešený krátkym hedlajnom, ktorý obsahuje v sebe zaujímavý rozpor: „Dozrel čas mladosti“.

Reklamná agentúra Respect APP fotografiu pripravovala v ateliéri Wazafaka Studio na Továrenskej ulici v Bratislave. Ak vás zaujíma, koľko ľudí sa „točí“ okolo jednej fotky, tak v tomto prípade išlo o fotografa Mateja Tomana, asistentku fotografa, osvetľovača, štylistku, vizážistku a, samozrejme, modelku – Kristínu Bujnovú. Supervízorom celého fotenia bol kreatívny riaditeľ a partner reklamnej agentúry Respect APP Róbert Slovák. Samotné fotenie začalo tým, že do vane sa „napustilo“ 50 litrov červeného vína. Po chvíli aktéri fotenia zistili, že víno uniká... Takže skôr, ako sa dalo fotiť, muselo sa víno stáčať naspäť. Po malej oprave mohli pokračovať. Víno na rukách „Svätej Kataríny“, nie je víno. Ide o špeciálnu farbu. Výsledná fotka stojí za to. Tvorcovia veria, že sa vám bude kampaň s týmto vizuálnym stvárnením páčiť.
Francúzi dali svetu beaulejaus, Česi a Moraváci majú Svatomartinské, my na Slovensku máme svoje - Svätokatarínske víno. Spoznajme ho. Užívajme si ho. Na zdravie.
Foto agentura Respect APP