MÁTE 18 ALEBO VIAC ROKOV?

Stránka sú určené iba pre návštevníkov starších ako 18 rokov.
Prosíme potvrďte svoj vek.
  
Ľutujeme, ale pokiaľ nemáte 18 rokov, nemáte prístup na našu stránku
Tieto stránky využívajú súbory cookie.
Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie.
Informácie o súboroch cookie.

postup31postup32postup33

Dovážate šumivé víno alebo liehoviny?

Modul EMCS eColKo je tu pre Vás, uľahčí Vám tvorbu daňových hlásení a komunikáciu s Finančnou správou SR pre tovary podliehajúce spotrebným daniam (lieh a alkoholické nápoje, tabak a tabakové výrobky, energia a energetické výrobky). 

Pre vinárske výrobky, je v evidencii k dispozícii sekcia, ktorá obsahuje časti ako kategória vína, vinohradnícka zóna, tretia krajina pôvodu a operácie s vinárskym výrobkom.

Hlásenie je možné editovať priamo, alebo vytvoriť importom z ERP ekonomických systémov, alebo z evidencie Daňového skladu - modul eColKo.


Obrázok 

01
november
2023

Víno roka - VínkoPRO 2024

VinkoPRO 2024 je rebríček vín, ktoré sa zúčastnia najmenej 3 súťaží, ktorých usporiadatelia využili informačný systém VinkoPRO v súťažnej sezóne 2023/2024.
PREDBEŽNÉ VÝSLEDKY, posledná aktualizácia 28.6.2024
Domov > Články > Z domova > 

svatokatarinske vino

svatokatarinske vino

Ideálna príležitosť na zoznámenie sa s chuťou mladosti vína je Svätokatarínska koštovka, ktorá sa uskutoční od 8. do 9. novembra 2013 v bratislavskej Starej tržnici. To je aj čas, odkedy môžete aktívne vyhľadávať mladé víno označené ochrannou známkou. Vždy, keď na reštauráciách a vínotékach uvidíte nálepku „Svätokatarínske víno“, máte istotu, že do svojich chuťových pohárikov dostanete tú najvyššiu kvalitu. 

Stará vinárska múdrosť hovorí, že nie je rozdiel medzi mladým vínom a mladou ženou. Dokážu vás omámiť. Na tejto metafore je postavená aj reklamná kampaň Svätokatarínskej koštovky z dielne agentúry Respect APP. Ak vám bude vizuálne stvárnenie kampane v niečom pripomínať Bátoryčku, nejde o náhodu. Kreatívny koncept vychádza práve z tohto motívu. Využíva sa krása ženy, ale krv sa premenila na víno. Koncept je zastrešený krátkym hedlajnom, ktorý obsahuje v sebe zaujímavý rozpor: „Dozrel čas mladosti“.

Reklamná agentúra Respect APP fotografiu pripravovala v ateliéri Wazafaka Studio na Továrenskej ulici v Bratislave. Ak vás zaujíma, koľko ľudí sa „točí“ okolo jednej fotky, tak v tomto prípade išlo o fotografa Mateja Tomana, asistentku fotografa, osvetľovača, štylistku, vizážistku a, samozrejme, modelku – Kristínu Bujnovú. Supervízorom celého fotenia bol kreatívny riaditeľ a partner reklamnej agentúry Respect APP Róbert Slovák. Samotné fotenie začalo tým, že do vane sa „napustilo“ 50 litrov červeného vína. Po chvíli aktéri fotenia zistili, že víno uniká... Takže skôr, ako sa dalo fotiť, muselo sa víno stáčať naspäť. Po malej oprave mohli pokračovať. Víno na rukách „Svätej Kataríny“, nie je víno. Ide o špeciálnu farbu. Výsledná fotka stojí za to. Tvorcovia veria, že sa vám bude kampaň s týmto vizuálnym stvárnením páčiť.
Francúzi dali svetu beaulejaus, Česi a Moraváci majú Svatomartinské, my na Slovensku máme svoje - Svätokatarínske víno. Spoznajme ho. Užívajme si ho. Na zdravie.
Foto agentura Respect APP