MÁTE 18 ALEBO VIAC ROKOV?

Stránka sú určené iba pre návštevníkov starších ako 18 rokov.
Prosíme potvrďte svoj vek.
  
Ľutujeme, ale pokiaľ nemáte 18 rokov, nemáte prístup na našu stránku
Tieto stránky využívajú súbory cookie.
Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie.
Informácie o súboroch cookie.
Domov > Články > Z domova > 

Spoločnosť Víno Mrva & Stanko, získala ocenenie Superbrands.

V spoločnosti znalcov vín, patrí k bontónu orientovať sa v aktuálnej ponuke vín s logom Mrva & Stanko. Dávno sme si zvykli aj na to, že vo výsledkových listinách výstav sú vína vždy na popredných miestach. Ďalší oznam kde zase vyhralo víno od Mrva & Stanko, môže byť ľahko prehliadnutý. V tomto prípade, ale nie je nositeľom ocenenia víno, ale priamo spoločnosť Víno Mrva & Stanko. Nadnárodná nezávislá autorita v hodnotení značiek, spoločnosť Superbrands vybrala na Slovensku 36 značiek, ktoré vo svojom segmente predstavujú elitu. Pre bližšiu predstavu ocenenie „Superznačka“ získali spoločnosti ako Alianz Slovenská Poisťovňa, BMW, Canon, Coca Cola, Nokia, Shell či Sony. Z pôvodných slovenských značiek sa presadili Matador, Mrva & Stanko a Nay.




Spoločnosť už od svojho vzniku v 1997 kládla dôraz na vyprofilovanie sa, ako výrobca prémiových vín. Tomu podriadila celý svoj marketing. Samozrejme bez vín zodpovedajúcej kvality by to asi možné nebolo. Zákazník si dnes môže so zatvorenými očami vybrať ktorékoľvek víno so značkou Mrva & Stanko a odhliadnuc od osobných preferencií, nemôže byť sklamaný.
Za každou spoločnosťou stoja ľudia. Za kvalitou vína stojí Ing. Vladimír Mrva, za marketingovým úspechom firmy zase Ing. Peter Stanko. Všetky marketingové a komunikačné aktivity spoločnosti riadi práve on. Dnes už je každému jasné, že značka sa buduje aj na takých maličkostiach ako je napr. použitý typ fľaše. Rozhodnutie vybrať si vlastný vzor s embosovaným emblémom M&S, bolo určite správne, aj keď v čase zakladania spoločnosti, možno trochu odvážne, pretože to určite nebola najlacnejšia varianta. Podobnými malými krôčikmi sa značka prepracovávala na čelo slovenského vinárstva a dnes ju možno považovať za vlajkovú loď. Neviem ktorý z tandemu Mrva & Stanko je väčší vizionár. Kým celý slovenský vinársky peloton by rád dosiahol technologickú a kvalitatívnu úroveň akú reprezentuje značka M&S, oni už teraz vedia aké vína budú vyrábať o dva roky. Postupné prenikanie rôznych či už iba módnych výstrelkov, alebo dlhodobých tendencií v charaktere vína Ing. Mrva veľmi pozorne sleduje a snaží sa na ne reagovať. Ak k nám tieto trendy dorazia, on už presne bude vedieť ako daný typ vína vyrobiť. Nebude hľadať a skúšať. To už robí teraz. Potom jednoducho také víno vyrobí. Rovnako aj Ing. Peter Stanko vidí do budúcnosti. Nechodí síce po vinohradoch a nevyberá najlepšie hrozno a ani neuvažuje aký typ kvasiniek použiť a či nechať vo víne 2 alebo 3 gramy cukru. Ale veľmi dobre vie ako komunikovať značku aby sa stala pojmom. Aj nedávny redesign etikety nie je iba jednoduchou snahou o zmenu vzhľadu. Nové logo v tvare podpisu symbolizuje osobnú zodpovednosť a osobný prístup. Aj samotný spôsob predaja a výber cieľovej skupiny zákazníkov je marketingom.

Okrem už spomenutých, má značka Mrva & Stanko ešte jeden primát, aj keď neželaný. S prevdepodobnosťou hraničiacou s istotou, ide o prvú slovenskú značku vín, ktoré sa dostali do pozornosti falšovateľov. Víno podradnej kvality, ale s pôvodnou etiketou a v pôvodnej fľaši Mrva & Stanko. Rozdiel bol iba v záklopke. Našťastie išlo o krátku epizódu, pretože dotyčný „výrobca“ bol uväznený za oveľa závažnejšiu trestnú činnosť.

Hlavná filozofia spoločnosti, vyrábať výhradne prémióvé vína sa časom ukázala ako jedine správna.

Dnes je značka Mrva & Stanko majákom. Smerom von ukazuje kvalitu akú možno na Slovensku dosiahnuť, smerom dnu, kadiaľ vedie cesta ku kvalite.

Obom pánom k získanému oceneniu srdečne blahoželám.

tv