VinkoPRO 2023 je rebríček vín, ktoré sa zúčastnia najmenej 3 súťaží, ktorých usporiadatelia využili informačný systém VinkoPRO v súťažnej sezóne 2022/2023.
Užitočný seminár o prevratných biotechnológiách, spôsobe pestovania a skvalitňovania pôdy, zvyšovaní biologickej úrodnosti pôdy a získavaní nových ekologických financií.
Organizačný výbor výstavy zostavený z členov Združenia vrábeľských vinohradníkov, ZO Slovenského zväzu záhradkárov vo Vrábľoch a mesta Vráble usporiadajú 29. ročník súťažnej výstavy vín VÍNO VRÁBLE 2023, so štatútom uverejneným nižšie, ktorý je záväzný pre všetkých zúčastnených účastníkov.
Divadlo v prepojení s ochutnávkou kvalitného vína, alebo to najlepšie z Nitrianskej vinohradníckej oblasti:
Château Topoľčianky, Víno Nichta, Velkeer, Terra Wylak, Frtus winery, PD Mojmírovce, Žitavské vinice, Tajna vineyards & winery, Vinárstvo Trnovec
TVi
Dátum od
02.03.2018 16:00
do
02.03.2018 22:00
Degustácia toho najlepšieho z Nitrianskej vinohradníckej oblasti, prepojená s divadelným priestorom v Nitre, bude novinkou jedného z tohtoročných marcových piatkových popoludní. Milovníci vína a pohody spojenej s jeho degustáciou si 2. marca prídu na svoje. Po prvýkrát sa prepojí Divadlo Andreja Bagara s témou degustácie lahodného moku. V piatok od 16:00 hod. sa otvoria jeho brány a poskytnú priestor 10 regionálnym vinárom z nitrianskeho kraja. Degustovať sa budú aj mladé vína roku 2017. Okrem regionálnych vinárov Chateau Topoľčianky, Víno Nichta, Velkeer, Vinidi, Terra Wylak, PD Mojmírovce, Žitavské vinice, Frtus Winery, Vinárstva Tajná a Vinárstva Trnovec bude pre návštevníkov pripravené aj občerstvenie v divadelnej kaviarni na prvom poschodí.
Vínny pas bude stáť 15 € a bude obsahovať degustačný pohár s taštičkou, 20 ks degustačných kupónov, welcome drink a zlosovateľný lístok do tomboly.
Sprievodný hudobný podmaz počas celej akcie zabezpečí skupina E. G. O. Group z Nitry.
Nitrianska organizácia cestovného ruchu /NOCR/ vznikla ako organizácia destinačného manažmentu nitrianskeho regiónu v roku 2012. Združuje subjekty verejného a súkromného sektora s cieľom jednotnej propagácie Nitrianskeho regiónu ako modernej záeho regiónu ako modernej zážitkovej destinácie. Uskutočňuje aktivity zamerané na zvyšovanie počtu návštevníkov, predĺenie počtu dní strávených v destinácii, skvalitňovanie služieb a tvorbu atraktívnych produktov cestovného ruchu. Ambíciou je prezentovať nitriansky región medzi domácimi a zahraničnými návštevníkmi ako región ponúkajúci množstvo atrakcií.