Informácie o súboroch cookie.
Tieto stránky využívajú súbory cookie.
Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie.
01
január
2018

VínkoPRO 2018

VínkoPRO 2018 je vyhodnotenie najlepších vín zo všetkých súťaží, ktorých usporiadatelia využili informačný systém VinkoPRO v roku 2018.
Priebežné výsleky
01.01.2018 00:00
28
september
2018

Nitriansky vínny festival 2018

28. a 29. september sú dni, kedy budú nitrianske hradné pivnice už po deviaty raz otvorené pre všetkých milovníkov dobrého vína. Po roku Vás opäť srdečne pozývame na Nitriansky vínny festival!
28.09.2018 17:00
13
október
2018

Spojenie jedla s vínom v MOVINE

Zažite jedinečné spojenie chutí počas návštevy vo vinárstve MOVINO. Milovníci vín si prídu na svoje pri zaujímavých spojeniach vína a jedla vo forme netradičných kanapiek. Fanúšikovia umenia majú možnosť si pozrieť zaujímavú výstavu ako aj nahliadnuť do novozrekonštruovaných pivničných priestorov.
13.10.2018 16:00
05
júl
2019

Požitavský festival vína

Prvý festival požitavských vín na jednom mieste.
05.07.2019 10:00

Frankovka modrá

Hodnotiť

Šarža L30
Ročník 2017
Farba Červené
Klasifikácia Tiché
Charakter Suché
Prívlastok Neskorý zber
Označ. pôvodu CHOP
Spracovanie Odrodové
Školenie Veľký drevený sud
Zvyškový cukor 2,50g /l
Celkové kyseliny 5,87g /l v prep. na k.vínnu
Alkohol 12,36%v/v
OdrodaObsahVinicaŠKČZberRokVýnosCukornatosť
Frankovka modrá100,00 %Vásárút szer - Malé Ludince1531/1802.10.201722,00 °NM
FľašaVyrobené množstvoDátum plnenia
Standard 0,750l

Víno Levice

Spoločnosť bola založená zakladateľskou listinou dňa 28.5.2001 s cieľom získať vo verejnej dražbe objekty vinárskych závodov Levice,štátny podnik Nitra, od správcu konkurznej podstaty. Spolu s vinárskymi závodmi spoločnosť získala aj bývalé hradné, schoellerovské pivnice v dĺžke cca 100 metrov, ktoré svojou výškou až 4 metre a šírkou 4,5 metra nemajú na Slovensku obdobu a svedčia o kombinovanom využití podzemných priestorov na spracovanie a uloženie vínnej révy. Roky 2001 – 2004 boli rokmi obnovy zdevastovaných prevádzkových a výrobných priestorov a hľadania obchodných partnerov na dodávku kvalitných surovín s cieľom pokračovať v tradícii výroby vína v levickom regióne.
Kvalitnou a širokou ponukou sudového vína plnej chuti v prijateľných cenových reláciach si spoločnosť postupne získala svojich verných zákazníkov. Korektné vzťahy, či už k vinohradníkom, ako aj voči zákazníkom, boli základom na postupné vytvorenie dobrého mena spoločnosti u obchodných partnerov a k následnému vybudova