Informácie o súboroch cookie.
Tieto stránky využívajú súbory cookie.
Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie.
01
september
2017

Degustácia kolekcie Národného salónu vín 2017

Výber 100 najlepších slovenských vín pod jednou strechou
01.09.2017 00:00
01
január
2018

VínkoPRO 2018

VínkoPRO 2018 je vyhodnotenie najlepších vín zo všetkých súťaží, ktorých usporiadatelia využili informačný systém VinkoPRO v roku 2018.
Priebežné výsleky
01.01.2018 00:00
24
apríl
2018

Agrovíno 2018

Súťaž je venovaná výhradne slovenským vínam a zúčastniť sa jej môže víno vyrobené na Slovensku, z hrozna vypestovaného v niektorej z uznaných slovenských vinohradníckych oblastí.
24.04.2018 09:00
25
apríl
2018

Kráľovský Rizling, Svätý Jur 2018

Súťaž zameraná na odrodu Rizling rýnsky, ktorej pestovanie má vo Svätom Jure dlhodobú tradíciu a obľúbenosť.
25.04.2018 15:00
Domov > Články > Z domova > 

svatokatarinske vino

svatokatarinske vino

Ideálna príležitosť na zoznámenie sa s chuťou mladosti vína je Svätokatarínska koštovka, ktorá sa uskutoční od 8. do 9. novembra 2013 v bratislavskej Starej tržnici. To je aj čas, odkedy môžete aktívne vyhľadávať mladé víno označené ochrannou známkou. Vždy, keď na reštauráciách a vínotékach uvidíte nálepku „Svätokatarínske víno“, máte istotu, že do svojich chuťových pohárikov dostanete tú najvyššiu kvalitu. 

Stará vinárska múdrosť hovorí, že nie je rozdiel medzi mladým vínom a mladou ženou. Dokážu vás omámiť. Na tejto metafore je postavená aj reklamná kampaň Svätokatarínskej koštovky z dielne agentúry Respect APP. Ak vám bude vizuálne stvárnenie kampane v niečom pripomínať Bátoryčku, nejde o náhodu. Kreatívny koncept vychádza práve z tohto motívu. Využíva sa krása ženy, ale krv sa premenila na víno. Koncept je zastrešený krátkym hedlajnom, ktorý obsahuje v sebe zaujímavý rozpor: „Dozrel čas mladosti“.

Reklamná agentúra Respect APP fotografiu pripravovala v ateliéri Wazafaka Studio na Továrenskej ulici v Bratislave. Ak vás zaujíma, koľko ľudí sa „točí“ okolo jednej fotky, tak v tomto prípade išlo o fotografa Mateja Tomana, asistentku fotografa, osvetľovača, štylistku, vizážistku a, samozrejme, modelku – Kristínu Bujnovú. Supervízorom celého fotenia bol kreatívny riaditeľ a partner reklamnej agentúry Respect APP Róbert Slovák. Samotné fotenie začalo tým, že do vane sa „napustilo“ 50 litrov červeného vína. Po chvíli aktéri fotenia zistili, že víno uniká... Takže skôr, ako sa dalo fotiť, muselo sa víno stáčať naspäť. Po malej oprave mohli pokračovať. Víno na rukách „Svätej Kataríny“, nie je víno. Ide o špeciálnu farbu. Výsledná fotka stojí za to. Tvorcovia veria, že sa vám bude kampaň s týmto vizuálnym stvárnením páčiť.
Francúzi dali svetu beaulejaus, Česi a Moraváci majú Svatomartinské, my na Slovensku máme svoje - Svätokatarínske víno. Spoznajme ho. Užívajme si ho. Na zdravie.
Foto agentura Respect APP