Informácie o súboroch cookie.
Tieto stránky využívajú súbory cookie.
Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie.
29
september
2017

Nitriansky vínny festival SEPTEMBER 2017

Nitriansky vínny festival 2017 na Nitrianskom hrade a v obci Veľký Cetín.
29.09.2017 00:00
14
október
2017

Deň otvorených pivníc Poézia v MOVINE

Zažite jedinečné spojenie chutí počas návštevy vo vinárstve MOVINO. Milovníci vín si prídu na svoje pri zaujímavých spojeniach vín a jedla. Pre priaznivcov poézie sme pripravili čítanie krátkych úryvkov zo známych sonetov. Fanúšikovia umenia majú možnosť pozrieť si zaujímavú výstavu v pivničných priestoroch spoločnosti.
14.10.2017 16:00
Domov > Články > Z domova > 

svatokatarinske vino

svatokatarinske vino

Ideálna príležitosť na zoznámenie sa s chuťou mladosti vína je Svätokatarínska koštovka, ktorá sa uskutoční od 8. do 9. novembra 2013 v bratislavskej Starej tržnici. To je aj čas, odkedy môžete aktívne vyhľadávať mladé víno označené ochrannou známkou. Vždy, keď na reštauráciách a vínotékach uvidíte nálepku „Svätokatarínske víno“, máte istotu, že do svojich chuťových pohárikov dostanete tú najvyššiu kvalitu. 

Stará vinárska múdrosť hovorí, že nie je rozdiel medzi mladým vínom a mladou ženou. Dokážu vás omámiť. Na tejto metafore je postavená aj reklamná kampaň Svätokatarínskej koštovky z dielne agentúry Respect APP. Ak vám bude vizuálne stvárnenie kampane v niečom pripomínať Bátoryčku, nejde o náhodu. Kreatívny koncept vychádza práve z tohto motívu. Využíva sa krása ženy, ale krv sa premenila na víno. Koncept je zastrešený krátkym hedlajnom, ktorý obsahuje v sebe zaujímavý rozpor: „Dozrel čas mladosti“.

Reklamná agentúra Respect APP fotografiu pripravovala v ateliéri Wazafaka Studio na Továrenskej ulici v Bratislave. Ak vás zaujíma, koľko ľudí sa „točí“ okolo jednej fotky, tak v tomto prípade išlo o fotografa Mateja Tomana, asistentku fotografa, osvetľovača, štylistku, vizážistku a, samozrejme, modelku – Kristínu Bujnovú. Supervízorom celého fotenia bol kreatívny riaditeľ a partner reklamnej agentúry Respect APP Róbert Slovák. Samotné fotenie začalo tým, že do vane sa „napustilo“ 50 litrov červeného vína. Po chvíli aktéri fotenia zistili, že víno uniká... Takže skôr, ako sa dalo fotiť, muselo sa víno stáčať naspäť. Po malej oprave mohli pokračovať. Víno na rukách „Svätej Kataríny“, nie je víno. Ide o špeciálnu farbu. Výsledná fotka stojí za to. Tvorcovia veria, že sa vám bude kampaň s týmto vizuálnym stvárnením páčiť.
Francúzi dali svetu beaulejaus, Česi a Moraváci majú Svatomartinské, my na Slovensku máme svoje - Svätokatarínske víno. Spoznajme ho. Užívajme si ho. Na zdravie.
Foto agentura Respect APP