Informácie o súboroch cookie.
Tieto stránky využívajú súbory cookie.
Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie.

                      postup31postup32postup33

01
september
2017

Degustácia kolekcie Národného salónu vín 2017

Výber 100 najlepších slovenských vín pod jednou strechou
01.09.2017 00:00
28
február
2018

BERTA - rodinné vína zo Strekova

Parížsky močiar - najväčší trstinový močiar na Slovensku, vďaka ktorému hrozno zo strekovských vinohradov dozrieva v špičkovej kvalite a s nezameniteľnou šťavnatou arómou.
28.02.2018 19:00
01
marec
2018

Vitis Aurea Modra 2018

Členovia vinohradníckeho a vinárskeho spolku VINCÚR si Vás dovoľujú pozvať na XVIII.ročník medzinárodnej výstavy vín Vitis Aurea Modra 2018.
01.03.2018 00:00
14
apríl
2018

Víno Bojnice 2018

18. ročník súťaže vín s medzinárodnou účasťou.
VINUM BOJNICE
Víno Bojnice je jednou z nominačných súťaží Národného salónu vín Slovenskej republiky 2018.
14.04.2018 09:00
Domov > Články > Z domova > 

svatokatarinske vino

svatokatarinske vino

Ideálna príležitosť na zoznámenie sa s chuťou mladosti vína je Svätokatarínska koštovka, ktorá sa uskutoční od 8. do 9. novembra 2013 v bratislavskej Starej tržnici. To je aj čas, odkedy môžete aktívne vyhľadávať mladé víno označené ochrannou známkou. Vždy, keď na reštauráciách a vínotékach uvidíte nálepku „Svätokatarínske víno“, máte istotu, že do svojich chuťových pohárikov dostanete tú najvyššiu kvalitu. 

Stará vinárska múdrosť hovorí, že nie je rozdiel medzi mladým vínom a mladou ženou. Dokážu vás omámiť. Na tejto metafore je postavená aj reklamná kampaň Svätokatarínskej koštovky z dielne agentúry Respect APP. Ak vám bude vizuálne stvárnenie kampane v niečom pripomínať Bátoryčku, nejde o náhodu. Kreatívny koncept vychádza práve z tohto motívu. Využíva sa krása ženy, ale krv sa premenila na víno. Koncept je zastrešený krátkym hedlajnom, ktorý obsahuje v sebe zaujímavý rozpor: „Dozrel čas mladosti“.

Reklamná agentúra Respect APP fotografiu pripravovala v ateliéri Wazafaka Studio na Továrenskej ulici v Bratislave. Ak vás zaujíma, koľko ľudí sa „točí“ okolo jednej fotky, tak v tomto prípade išlo o fotografa Mateja Tomana, asistentku fotografa, osvetľovača, štylistku, vizážistku a, samozrejme, modelku – Kristínu Bujnovú. Supervízorom celého fotenia bol kreatívny riaditeľ a partner reklamnej agentúry Respect APP Róbert Slovák. Samotné fotenie začalo tým, že do vane sa „napustilo“ 50 litrov červeného vína. Po chvíli aktéri fotenia zistili, že víno uniká... Takže skôr, ako sa dalo fotiť, muselo sa víno stáčať naspäť. Po malej oprave mohli pokračovať. Víno na rukách „Svätej Kataríny“, nie je víno. Ide o špeciálnu farbu. Výsledná fotka stojí za to. Tvorcovia veria, že sa vám bude kampaň s týmto vizuálnym stvárnením páčiť.
Francúzi dali svetu beaulejaus, Česi a Moraváci majú Svatomartinské, my na Slovensku máme svoje - Svätokatarínske víno. Spoznajme ho. Užívajme si ho. Na zdravie.
Foto agentura Respect APP