Informácie o súboroch cookie.
Tieto stránky využívajú súbory cookie.
Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie.
22
január
2019

ProdExpo International Wine Competition & Guide, Moscow 2019

Moskovská medzinárodná súťaž, ktorá je súčasťou najväčšieho moskovského veľtrhu ProdExpo, nie je len príležitosťou získať medailu, ale aj osloviť potencionálnych klientov.
17
február
2019

Kmeťovo 2019

Nitrianska súťaž, špecializujúca sa na degustátorov mladších ako 35 rokov.
01
marec
2019

Vitis Aurea Modra 2019

Členovia vinohradníckeho a vinárskeho spolku VINCÚR si Vás dovoľujú pozvať na XIX.ročník medzinárodnej výstavy vín Vitis Aurea Modra 2019.
08
marec
2019

Concours Mondial du Sauvignon 2019

Dovoľte aby som vás pozval na jubilejný 10. ročník súťaže, na ktorej sa stretávajú tie najlepšie Sauvignony z celého sveta. Concours Mondial du Sauvignon sa v tomto roku bude konať v severotalianskom meste Udine, ktoré je centrom oblasti Friuli Venezia Giulia.
21
marec
2019

Vínne trhy Pezinok 2019

Vážení priatelia, organizačný výbor si vás dovoľuje pozvať na 24. ročník podujatia, ktoré má na Slovensku dobré meno a tradíciu. Predkladáme vám štatút súťaže, ktorý je záväzný pre všetkých účastníkov VTP 2019.
27
marec
2019

Vienále Topoľčianky 2019

Vienále Topoľčianky je unikátny projekt pod záštitou vinárstva Château Topoľčianky, pri ktorom hodnotenie vína majú v rukách výhradne dámy. Už po jedenásty krát sa stretnú degustátorky, tentokrát v priestoroch Vinárskeho závodu Topočianky, aby vybrali to najlepšie z 12 kategórií hodnotených vín.
11
apríl
2019

Gustus Juvenilis 2019

Nitrianska súťaž, špecializujúca sa na degustátorov mladších ako 35 rokov.
13
apríl
2019

Vínne hody 2019

Súťažná výstava vín Vieska nad Žitavou 2018, 9. ročník
Národná súťaž slovenských novošlachtencov.
27
apríl
2019

Víno Bojnice 2019

19. ročník súťaže vín s medzinárodnou účasťou.
VINUM BOJNICE
Víno Bojnice je jednou z nominačných súťaží Národného salónu vín Slovenskej republiky 2019.
05
máj
2019

Dni vína 2019 Nemčiňany

1981-2019 spolu 39 rokov výstav vín v Nemčiňanoch.
Odborná degustácia vín DNI VÍNA 2019 je zároveň nominačnou súťažou Národného salónu vín.
09
máj
2019

Víno Tirnavia 2019, International Wine Competition

Mesto Trnava, v úlohe hlavného organizátora, vyhlasuje XVII. ročník súťaže Víno Tirnavia. V ankete vinárov bola vyhlásená za najlepšiu slovenskú súťaž.
14
máj
2019

1. kolo Národný salón vín Slovenskej republiky 2019

Národný salón vín Slovenskej republiky 2019 je najvyššou súťažou vín vyrobených v Slovenskej republike z hrozna pochádzajúceho zo Slovenskej republiky.
26
máj
2019

VÍNO CHOČA 2019

XXI. Ročník Požitavskej výstavy vín
05
jún
2019

Danube Wine Challenge 2019 | International Wine Competition

7. ročník súťaže, ktorá je otvorenou pre vína a hodnotiteľov z celého sveta. Cieľom je poukázať na kvalitu slovenského vína v konfrontácii so svetovými vínami a vyzdvihnúť jeho význam v medzinárodnom kontexte vín. Danube Wine Challenge je nominačnou súťažou na Národný salón vín Slovenskej republiky.
28
november
2019

Novianska ochutnávka mladých vín 2019

5. ročník súťaže mladých vín regiónu Požitavie
Domov > Články > Z domova > 

Spoločnosť Víno Mrva & Stanko, získala ocenenie Superbrands.

V spoločnosti znalcov vín, patrí k bontónu orientovať sa v aktuálnej ponuke vín s logom Mrva & Stanko. Dávno sme si zvykli aj na to, že vo výsledkových listinách výstav sú vína vždy na popredných miestach. Ďalší oznam kde zase vyhralo víno od Mrva & Stanko, môže byť ľahko prehliadnutý. V tomto prípade, ale nie je nositeľom ocenenia víno, ale priamo spoločnosť Víno Mrva & Stanko. Nadnárodná nezávislá autorita v hodnotení značiek, spoločnosť Superbrands vybrala na Slovensku 36 značiek, ktoré vo svojom segmente predstavujú elitu. Pre bližšiu predstavu ocenenie „Superznačka“ získali spoločnosti ako Alianz Slovenská Poisťovňa, BMW, Canon, Coca Cola, Nokia, Shell či Sony. Z pôvodných slovenských značiek sa presadili Matador, Mrva & Stanko a Nay.




Spoločnosť už od svojho vzniku v 1997 kládla dôraz na vyprofilovanie sa, ako výrobca prémiových vín. Tomu podriadila celý svoj marketing. Samozrejme bez vín zodpovedajúcej kvality by to asi možné nebolo. Zákazník si dnes môže so zatvorenými očami vybrať ktorékoľvek víno so značkou Mrva & Stanko a odhliadnuc od osobných preferencií, nemôže byť sklamaný.
Za každou spoločnosťou stoja ľudia. Za kvalitou vína stojí Ing. Vladimír Mrva, za marketingovým úspechom firmy zase Ing. Peter Stanko. Všetky marketingové a komunikačné aktivity spoločnosti riadi práve on. Dnes už je každému jasné, že značka sa buduje aj na takých maličkostiach ako je napr. použitý typ fľaše. Rozhodnutie vybrať si vlastný vzor s embosovaným emblémom M&S, bolo určite správne, aj keď v čase zakladania spoločnosti, možno trochu odvážne, pretože to určite nebola najlacnejšia varianta. Podobnými malými krôčikmi sa značka prepracovávala na čelo slovenského vinárstva a dnes ju možno považovať za vlajkovú loď. Neviem ktorý z tandemu Mrva & Stanko je väčší vizionár. Kým celý slovenský vinársky peloton by rád dosiahol technologickú a kvalitatívnu úroveň akú reprezentuje značka M&S, oni už teraz vedia aké vína budú vyrábať o dva roky. Postupné prenikanie rôznych či už iba módnych výstrelkov, alebo dlhodobých tendencií v charaktere vína Ing. Mrva veľmi pozorne sleduje a snaží sa na ne reagovať. Ak k nám tieto trendy dorazia, on už presne bude vedieť ako daný typ vína vyrobiť. Nebude hľadať a skúšať. To už robí teraz. Potom jednoducho také víno vyrobí. Rovnako aj Ing. Peter Stanko vidí do budúcnosti. Nechodí síce po vinohradoch a nevyberá najlepšie hrozno a ani neuvažuje aký typ kvasiniek použiť a či nechať vo víne 2 alebo 3 gramy cukru. Ale veľmi dobre vie ako komunikovať značku aby sa stala pojmom. Aj nedávny redesign etikety nie je iba jednoduchou snahou o zmenu vzhľadu. Nové logo v tvare podpisu symbolizuje osobnú zodpovednosť a osobný prístup. Aj samotný spôsob predaja a výber cieľovej skupiny zákazníkov je marketingom.

Okrem už spomenutých, má značka Mrva & Stanko ešte jeden primát, aj keď neželaný. S prevdepodobnosťou hraničiacou s istotou, ide o prvú slovenskú značku vín, ktoré sa dostali do pozornosti falšovateľov. Víno podradnej kvality, ale s pôvodnou etiketou a v pôvodnej fľaši Mrva & Stanko. Rozdiel bol iba v záklopke. Našťastie išlo o krátku epizódu, pretože dotyčný „výrobca“ bol uväznený za oveľa závažnejšiu trestnú činnosť.

Hlavná filozofia spoločnosti, vyrábať výhradne prémióvé vína sa časom ukázala ako jedine správna.

Dnes je značka Mrva & Stanko majákom. Smerom von ukazuje kvalitu akú možno na Slovensku dosiahnuť, smerom dnu, kadiaľ vedie cesta ku kvalite.

Obom pánom k získanému oceneniu srdečne blahoželám.

tv