Informácie o súboroch cookie.
Tieto stránky využívajú súbory cookie.
Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie.
05
september
2019

2. kolo Národný salón vín Slovenskej republiky 2019

Národný salón vín Slovenskej republiky 2019 je vyvrcholením série nominačných súťaží, ktorej sa môžu zúčastniť iba vína vyrobené v Slovenskej republike z hrozna pochádzajúceho zo Slovenskej republiky.
10
september
2019

Víno SAV 2019

Víno Slovenskej akadémie vied (SAV) je súťaž vín vyrobených v Slovenskej republike z hrozna pochádzajúceho zo Slovenskej republiky, ktoré hodnotia vynikajúci slovenskí vedci - členovia Učenej spoločnosti SAV (ďalej len UčS SAV) pri odbornej garancii popredných slovenských hodnotiteľov.

Zámerom súťaže je neformálnym spôsobom, na základe anonymného výberu, odporučiť vína, ktoré by SAV využívala vo svojich zariadeniach a najmä pri rôznych svojich aktivitách s cieľom podporiť propagáciu slovenských vín vynikajúcej kvality.
28
november
2019

Novianska ochutnávka mladých vín 2019

6. ročník súťaže mladých vín regiónu Požitavie
31
december
2019

Víno roka - VínkoPRO 2019

VínkoPRO 2019 je vyhodnotenie najlepších vín zo všetkých súťaží, ktorých usporiadatelia využili informačný systém VinkoPRO v roku 2019.
Priebežné výsleky
Domov > Články > Z domova > 

Nové logo Vins winery

Nové logo Vins winery

Logo je jednou z najdôležitejších súčastí identity akejkoľvek firmy. Dobré logo môže pomôcť a zlé naopak uškodiť. Vo vinárstve je to o to ťažšie, že motívy hrozna či súdka sa v logách nachádzajú v nespočetnom množstve variácií. Prísť s niečím úplne novým, tak aby sa s tým stotožnil samotný vinár a aby grafický prvok vystihoval podstatu je veľmi, veľmi ťažké. Dokonale sa to podarilo Richardovi Tóthovi zo spoločnosti Vins winery.


Hlavnou ideou bolo poukázať na skutočnosť, že víno sa rodí vo vinohrade. Zakomponovať vinohrad do zmysluplného loga tak aby boli zachované čisté línie, je však veľmi ťažké, ak nie nemožné. Richard Tóth sa rozhodol zadať vytvorenie loga profesionálnemu dizajnérskemu štúdiu a urobil naozaj dobre. Nie len, že samotné logo vyzerá veľmi dobre, je nezameniteľné a originálne, ale aj vyjadruje spojenie vinárstva s vinohradníctvom. Jednotlivé grafické prvky nenásilne vytvárajú písmeno „v“ a „w“ čo má spojitosť s pôvodným logom a odkazuje na názov spoločnosti Vins winery.

Výsledkom práce je zhmotnenie filozofie vinárstva. Richard Tóth má logo, ktoré je originálne a čisté. Vlastne je to asi najkrajšie logo aké sa za ostatné roky objavilo. S novým logom sa postupne bude meniť aj adjustáž vín. Prvé víno na ktorom sa nové logo objavilo je Cuvée Cruor. Excelentné víno s dokonalým logom. Ak takto bude Richard Tóth pokračovať, máme sa všetci na čo tešiť. Z malého domáceho vinárstva pomaly vyrastá mladý hrdý vinár, ktorý môže byť pyšný nie len na svoje vína, ale spolu s grafikom aj na svoje nové logo.

 

Nové logo môžete zatiaľ nájsť na fľaši Cruoru spolu s Richardovým podpisom.

 Vins winery

Pre lepšie pochopenie významu loga dal Richard Tóth namaľovať obraz vinohradu z ktorého nové logo vychádza a ktorý zosobňuje.

Vins winery



Pôvodné logo, ktoré ešte stále môžete nájsť napr. aj na mladom víne ročníka 2011.

 Vins winery