Informácie o súboroch cookie.
Tieto stránky využívajú súbory cookie.
Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie.
01
september
2017

Degustácia kolekcie Národného salónu vín 2017

Výber 100 najlepších slovenských vín pod jednou strechou
01.09.2017 00:00
01
január
2018

VínkoPRO 2018

VínkoPRO 2018 je vyhodnotenie najlepších vín zo všetkých súťaží, ktorých usporiadatelia využili informačný systém VinkoPRO v roku 2018.
Priebežné výsleky
01.01.2018 00:00
26
apríl
2018

Danube Wine - verejná prezentácia

Príďte ochutnať 115 druhov vín zo 4 krajín sveta. Porovnajte si svoje preferencie s profesionálnymi degustátormi.
17:30h - odovzdávanie cien pre ocenené vinárstva a vína.
Vstupné 15,-.
26.04.2018 17:00
01
máj
2018

Ochutnávka vín Vienále Topoľčianky 2018

Verejná ochutnávka zúčastnených vín v priestoroch zámku Topoľčianky, kde prebehne aj odovzdávanie cien a vyhlásenie oficiálnych výsledkov súťaže - Vienále 2018.
01.05.2018 10:00
Domov > Články > Súťaže > 

Zo sveta: Vinitaly 2007, marketing pre vinárov.

Zo sveta: Vinitaly 2007, marketing pre vinárov.

Concorso enologico internazionale, medzinárodná výstava vín, známa ako Vinitaly. Vinitaly je veľtrh, ktorého súčasťou, alebo lepšie povedané v súbehu s ktorým, sa koná Concorso enologico internazionale. Vinitaly otvorí svoje brány už po 41 krát. Odborné komisie Concorso enologico internazionale, zasadnú po 15. krát. V záujme posilnenia postavenia súťaže, organizátori prichádzajú s „nuova strategia“. Od tohto ročníka budú ocenené vína propagované na všetkých cielených podporných akciách, pod hlavičkou Vinitaly, po celom svete.

 

Vinitaly 2007, marketing pre vinárov.

 

Medzinárodná súťažná prehliadka vín, ako súčasť Vinitaly, patriaca k najznámejším na svete, sa čoraz viac stáva účinným nástrojom propagácie. Tomuto zámeru sú podriadené najrôznejšie formy podpory. Na prvom mieste, výrobcovia vín ocenených medailou budú mať možnosť, v priebehu Vinitaly predstaviť svoje vína na špecializovaných podujatiach. A navyše vďaka dohode so Spacio Italy, víťazi talianskej sekcie získajú reklamný priestor v priestoroch Air Dolomity - Lufthansa, v talianskej časti medzinárodného letiska v Mníchove.
Nakoniec, vďaka Vinitaly Tour, ktorá každoročne putuje po krajinách, ktoré tvoria chrbticu talianskeho exportu vína(Rusko, India, USA, Japonsko a Čína), vznikla obchodná dohoda so spoločnosťou Isetan. Isetan je japonská distribučná spoločnosť aktívna aj v Singapúre, Bangkoku, na Taiwane, v Kuala Lumpur a Číne. Vo svojich marketoch zriadi spoločnosť Isetan tzv. winecorners, kde sa budú predávať vína ktoré na Vinitaly získali víťazné ocenenie.
Súťaž je naplánovaná na 21.-25. marca v talianskej Verone. Odborné poroty budú zložené z popredných medzinárodných žurnalistov špecializujúcich sa na víno a z enológov. Spolu 105 degustátorov bude posudzovať vzorky z viac 30 krajín. V roku 2006 1.101 spoločností, prihlásilo do súťaže 3.482 vzoriek, ale udelených bolo len 88 medailí. Mimo medailí boli udelené aj zvláštne diplomy. Vinitaly(CEI) ako člen Medzinárodnej federácie hlavných vinárskych súťaží so sídlom v kanadskom Montreale je vnímaná ako súčasť Svetového pohára. Vďačí za to prísnosti a striktnému dodržiavaniu štatútu. Aj vďaka čomu má ocenenie z výstavy vysokú prestíž.
Giovanni Mantovani, riaditeľ výstaviska VeronaFiere: „Iniciatíva Nová stratégia posúva význam výstavy opäť o niečo vyššie. Prirodzeným vývojom sa v priebehu rokov stali promočné aktivity bežnou súčasťou Vinitaly. Je to jeden z faktorov ktorý núti producentov vína dôsledne sa zameriavať na kvalitu.“

zdroj: Tlačové stredisko Veronafiere