Informácie o súboroch cookie.
Tieto stránky využívajú súbory cookie.
Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie.
17
august
2017

Vinko.sk na AX 2017

Vážení vinári a všetci naši čitatelia,
s potešením Vám oznamujeme, že Vás radi privítame v našej spoločnej expozícii s vystavovateľom Nitriansky samosprávny kraj, kde budeme prezentovať niektoré vinárstva nitrianskeho regiónu a hlavne produkty nášho portálu určené pre širokú verejnosť milovníkov vína (Moje recenzie), vinárske súťaže, udalosti, odborné články, a aktivity ktoré slúžia na podporu zážitkovej turistiky nitrianskeho vinárskeho regiónu.
Nájdete nás v pavilóne M2 v expozícii Nitrianskeho samosprávneho kraja.
17.08.2017 09:00
17
august
2017

Velkeer na Agrokomplexe 2017

Naše vínka si môžete zakúpiť aj na Výstave Agrokomplex 2017.
Nájdete nás v pavilóne M2 ako spoluvystavovateľa Nitrianskeho samosprávneho kraja, pod označením Región Nitra.
17.08.2017 09:00
05
september
2017

2. kolo Národný salón vín Slovenskej republiky 2017

Národný salón vín Slovenskej republiky 2017 je najvyššou súťažou vín vyrobených v Slovenskej republike z hrozna pochádzajúceho zo Slovenskej republiky.
05.09.2017 09:00
Domov > Články > Súťaže > 

Zo sveta: Vinitaly 2007, marketing pre vinárov.

Zo sveta: Vinitaly 2007, marketing pre vinárov.

Concorso enologico internazionale, medzinárodná výstava vín, známa ako Vinitaly. Vinitaly je veľtrh, ktorého súčasťou, alebo lepšie povedané v súbehu s ktorým, sa koná Concorso enologico internazionale. Vinitaly otvorí svoje brány už po 41 krát. Odborné komisie Concorso enologico internazionale, zasadnú po 15. krát. V záujme posilnenia postavenia súťaže, organizátori prichádzajú s „nuova strategia“. Od tohto ročníka budú ocenené vína propagované na všetkých cielených podporných akciách, pod hlavičkou Vinitaly, po celom svete.

 

Vinitaly 2007, marketing pre vinárov.

 

Medzinárodná súťažná prehliadka vín, ako súčasť Vinitaly, patriaca k najznámejším na svete, sa čoraz viac stáva účinným nástrojom propagácie. Tomuto zámeru sú podriadené najrôznejšie formy podpory. Na prvom mieste, výrobcovia vín ocenených medailou budú mať možnosť, v priebehu Vinitaly predstaviť svoje vína na špecializovaných podujatiach. A navyše vďaka dohode so Spacio Italy, víťazi talianskej sekcie získajú reklamný priestor v priestoroch Air Dolomity - Lufthansa, v talianskej časti medzinárodného letiska v Mníchove.
Nakoniec, vďaka Vinitaly Tour, ktorá každoročne putuje po krajinách, ktoré tvoria chrbticu talianskeho exportu vína(Rusko, India, USA, Japonsko a Čína), vznikla obchodná dohoda so spoločnosťou Isetan. Isetan je japonská distribučná spoločnosť aktívna aj v Singapúre, Bangkoku, na Taiwane, v Kuala Lumpur a Číne. Vo svojich marketoch zriadi spoločnosť Isetan tzv. winecorners, kde sa budú predávať vína ktoré na Vinitaly získali víťazné ocenenie.
Súťaž je naplánovaná na 21.-25. marca v talianskej Verone. Odborné poroty budú zložené z popredných medzinárodných žurnalistov špecializujúcich sa na víno a z enológov. Spolu 105 degustátorov bude posudzovať vzorky z viac 30 krajín. V roku 2006 1.101 spoločností, prihlásilo do súťaže 3.482 vzoriek, ale udelených bolo len 88 medailí. Mimo medailí boli udelené aj zvláštne diplomy. Vinitaly(CEI) ako člen Medzinárodnej federácie hlavných vinárskych súťaží so sídlom v kanadskom Montreale je vnímaná ako súčasť Svetového pohára. Vďačí za to prísnosti a striktnému dodržiavaniu štatútu. Aj vďaka čomu má ocenenie z výstavy vysokú prestíž.
Giovanni Mantovani, riaditeľ výstaviska VeronaFiere: „Iniciatíva Nová stratégia posúva význam výstavy opäť o niečo vyššie. Prirodzeným vývojom sa v priebehu rokov stali promočné aktivity bežnou súčasťou Vinitaly. Je to jeden z faktorov ktorý núti producentov vína dôsledne sa zameriavať na kvalitu.“

zdroj: Tlačové stredisko Veronafiere