Informácie o súboroch cookie.
Tieto stránky využívajú súbory cookie.
Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie.
30
jún
2017

Riadená degustácia vinárstva MAHID

Príďte k nám, spoznáte úspešné vinárstvo, jeho zakladateľov a v diskusii sa dozviete viac o ich vínách, ako aj úspechoch a hlavne ochutnáte vína z produkcie Vino MAHID.
30.06.2017 19:00
01
júl
2017

Víno a levanduľa 2017

Vážení milovníci vína a prírody,
srdečne Vás pozývame 6. ročník podujatia, ktoré sa koná v pezinských vinohradoch "Víno a levanduľa 2017".
01.07.2017 15:00
01
august
2017

AWC Vienna 2017

Najväčšia oficiálne uznaná súťaž na svete. V roku 2016 bolo v súťaži hodnotených: 12826 vzoriek vín od viac ako 1800 producentov.
EU approved - AWC Vienna je EU poverená súťaž vín za účelom udeľovania ocenení schválených EU, ktoré je možné aplikovať priamo na vínové fľaše ako známku kvality.
Ako jediná súťaž vín, ktorá udeľuje finančné ocenenia v celkovej hodnote 8.000,-€.
01.08.2017 00:00
Domov > Články > Súťaže > 

Zo sveta: Vinitaly 2007, marketing pre vinárov.

Zo sveta: Vinitaly 2007, marketing pre vinárov.

Concorso enologico internazionale, medzinárodná výstava vín, známa ako Vinitaly. Vinitaly je veľtrh, ktorého súčasťou, alebo lepšie povedané v súbehu s ktorým, sa koná Concorso enologico internazionale. Vinitaly otvorí svoje brány už po 41 krát. Odborné komisie Concorso enologico internazionale, zasadnú po 15. krát. V záujme posilnenia postavenia súťaže, organizátori prichádzajú s „nuova strategia“. Od tohto ročníka budú ocenené vína propagované na všetkých cielených podporných akciách, pod hlavičkou Vinitaly, po celom svete.

 

Vinitaly 2007, marketing pre vinárov.

 

Medzinárodná súťažná prehliadka vín, ako súčasť Vinitaly, patriaca k najznámejším na svete, sa čoraz viac stáva účinným nástrojom propagácie. Tomuto zámeru sú podriadené najrôznejšie formy podpory. Na prvom mieste, výrobcovia vín ocenených medailou budú mať možnosť, v priebehu Vinitaly predstaviť svoje vína na špecializovaných podujatiach. A navyše vďaka dohode so Spacio Italy, víťazi talianskej sekcie získajú reklamný priestor v priestoroch Air Dolomity - Lufthansa, v talianskej časti medzinárodného letiska v Mníchove.
Nakoniec, vďaka Vinitaly Tour, ktorá každoročne putuje po krajinách, ktoré tvoria chrbticu talianskeho exportu vína(Rusko, India, USA, Japonsko a Čína), vznikla obchodná dohoda so spoločnosťou Isetan. Isetan je japonská distribučná spoločnosť aktívna aj v Singapúre, Bangkoku, na Taiwane, v Kuala Lumpur a Číne. Vo svojich marketoch zriadi spoločnosť Isetan tzv. winecorners, kde sa budú predávať vína ktoré na Vinitaly získali víťazné ocenenie.
Súťaž je naplánovaná na 21.-25. marca v talianskej Verone. Odborné poroty budú zložené z popredných medzinárodných žurnalistov špecializujúcich sa na víno a z enológov. Spolu 105 degustátorov bude posudzovať vzorky z viac 30 krajín. V roku 2006 1.101 spoločností, prihlásilo do súťaže 3.482 vzoriek, ale udelených bolo len 88 medailí. Mimo medailí boli udelené aj zvláštne diplomy. Vinitaly(CEI) ako člen Medzinárodnej federácie hlavných vinárskych súťaží so sídlom v kanadskom Montreale je vnímaná ako súčasť Svetového pohára. Vďačí za to prísnosti a striktnému dodržiavaniu štatútu. Aj vďaka čomu má ocenenie z výstavy vysokú prestíž.
Giovanni Mantovani, riaditeľ výstaviska VeronaFiere: „Iniciatíva Nová stratégia posúva význam výstavy opäť o niečo vyššie. Prirodzeným vývojom sa v priebehu rokov stali promočné aktivity bežnou súčasťou Vinitaly. Je to jeden z faktorov ktorý núti producentov vína dôsledne sa zameriavať na kvalitu.“

zdroj: Tlačové stredisko Veronafiere