Informácie o súboroch cookie.
Tieto stránky využívajú súbory cookie.
Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie.
01
január
2018

VínkoPRO 2018

VínkoPRO 2018 je vyhodnotenie najlepších vín zo všetkých súťaží, ktorých usporiadatelia využili informačný systém VinkoPRO v roku 2018.
Priebežné výsleky
01.01.2018 00:00
22
september
2018

Deň otvorených tokajských pivníc 2018

Pozývame Vás na 14. ročník prehliadky pivníc spojený s ochutnávkou tokajských vín, ktorý sa uskutoční:
22. septembra 2018 v sobotu od 9. 00 – 19. 00 hod vo Veľkej Tŕni, Malej Tŕni, Viničkách.
Lístky si môžete zakúpiť prostredníctvom www.tokajregnum.sk, prípadne na železničnej stanici Slovenské Nové Mesto 22.9.2017 od 9:00 do 14:00 hod.

Vinári z TOKAJA
22.09.2018 09:00
28
september
2018

Nitriansky vínny festival 2018

28. a 29. september sú dni, kedy budú nitrianske hradné pivnice už po deviaty raz otvorené pre všetkých milovníkov dobrého vína. Po roku Vás opäť srdečne pozývame na Nitriansky vínny festival!
28.09.2018 17:00
13
október
2018

Spojenie jedla s vínom v MOVINE

Zažite jedinečné spojenie chutí počas návštevy vo vinárstve MOVINO. Milovníci vín si prídu na svoje pri zaujímavých spojeniach vína a jedla vo forme netradičných kanapiek. Fanúšikovia umenia majú možnosť si pozrieť zaujímavú výstavu ako aj nahliadnuť do novozrekonštruovaných pivničných priestorov.
13.10.2018 16:00
Domov > Články > Súťaže > 

Zo sveta: Vinitaly 2007, marketing pre vinárov.

Zo sveta: Vinitaly 2007, marketing pre vinárov.

Concorso enologico internazionale, medzinárodná výstava vín, známa ako Vinitaly. Vinitaly je veľtrh, ktorého súčasťou, alebo lepšie povedané v súbehu s ktorým, sa koná Concorso enologico internazionale. Vinitaly otvorí svoje brány už po 41 krát. Odborné komisie Concorso enologico internazionale, zasadnú po 15. krát. V záujme posilnenia postavenia súťaže, organizátori prichádzajú s „nuova strategia“. Od tohto ročníka budú ocenené vína propagované na všetkých cielených podporných akciách, pod hlavičkou Vinitaly, po celom svete.

 

Vinitaly 2007, marketing pre vinárov.

 

Medzinárodná súťažná prehliadka vín, ako súčasť Vinitaly, patriaca k najznámejším na svete, sa čoraz viac stáva účinným nástrojom propagácie. Tomuto zámeru sú podriadené najrôznejšie formy podpory. Na prvom mieste, výrobcovia vín ocenených medailou budú mať možnosť, v priebehu Vinitaly predstaviť svoje vína na špecializovaných podujatiach. A navyše vďaka dohode so Spacio Italy, víťazi talianskej sekcie získajú reklamný priestor v priestoroch Air Dolomity - Lufthansa, v talianskej časti medzinárodného letiska v Mníchove.
Nakoniec, vďaka Vinitaly Tour, ktorá každoročne putuje po krajinách, ktoré tvoria chrbticu talianskeho exportu vína(Rusko, India, USA, Japonsko a Čína), vznikla obchodná dohoda so spoločnosťou Isetan. Isetan je japonská distribučná spoločnosť aktívna aj v Singapúre, Bangkoku, na Taiwane, v Kuala Lumpur a Číne. Vo svojich marketoch zriadi spoločnosť Isetan tzv. winecorners, kde sa budú predávať vína ktoré na Vinitaly získali víťazné ocenenie.
Súťaž je naplánovaná na 21.-25. marca v talianskej Verone. Odborné poroty budú zložené z popredných medzinárodných žurnalistov špecializujúcich sa na víno a z enológov. Spolu 105 degustátorov bude posudzovať vzorky z viac 30 krajín. V roku 2006 1.101 spoločností, prihlásilo do súťaže 3.482 vzoriek, ale udelených bolo len 88 medailí. Mimo medailí boli udelené aj zvláštne diplomy. Vinitaly(CEI) ako člen Medzinárodnej federácie hlavných vinárskych súťaží so sídlom v kanadskom Montreale je vnímaná ako súčasť Svetového pohára. Vďačí za to prísnosti a striktnému dodržiavaniu štatútu. Aj vďaka čomu má ocenenie z výstavy vysokú prestíž.
Giovanni Mantovani, riaditeľ výstaviska VeronaFiere: „Iniciatíva Nová stratégia posúva význam výstavy opäť o niečo vyššie. Prirodzeným vývojom sa v priebehu rokov stali promočné aktivity bežnou súčasťou Vinitaly. Je to jeden z faktorov ktorý núti producentov vína dôsledne sa zameriavať na kvalitu.“

zdroj: Tlačové stredisko Veronafiere