Informácie o súboroch cookie.
Tieto stránky využívajú súbory cookie.
Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie.

                      postup31postup32postup33

01
september
2017

Degustácia kolekcie Národného salónu vín 2017

Výber 100 najlepších slovenských vín pod jednou strechou
01.09.2017 00:00
28
február
2018

BERTA - rodinné vína zo Strekova

Parížsky močiar - najväčší trstinový močiar na Slovensku, vďaka ktorému hrozno zo strekovských vinohradov dozrieva v špičkovej kvalite a s nezameniteľnou šťavnatou arómou.
28.02.2018 19:00
01
marec
2018

Vitis Aurea Modra 2018

Členovia vinohradníckeho a vinárskeho spolku VINCÚR si Vás dovoľujú pozvať na XVIII.ročník medzinárodnej výstavy vín Vitis Aurea Modra 2018.
01.03.2018 00:00
02
marec
2018

Degustácia v divadle

Divadlo v prepojení s ochutnávkou kvalitného vína, alebo to najlepšie z Nitrianskej vinohradníckej oblasti:
Château Topoľčianky, Víno Nichta, Velkeer, Terra Wylak, Frtus winery, PD Mojmírovce, Žitavské vinice, Tajna vineyards & winery, Vinárstvo Trnovec
02.03.2018 16:00

Frankovka modrá

Hodnotiť

Šarža L 59
Ročník 2016
Farba Červené
Klasifikácia Tiché
Charakter Suché
Prívlastok Neskorý zber
Spracovanie Odrodové
Školenie Veľký drevený sud
Zvyškový cukor 2,20g /l
Celkové kyseliny 6,00g /l v prep. na k.vínnu
Alkohol 12,29%v/v
OdrodaObsahVinicaŠKČZberRokVýnosCukornatosť
Frankovka modrá100,00 %Ivánka Dúló - Malý Pesek21,00 °NM
FľašaVyrobené množstvoDátum plnenia
Standard 0,750l

Víno Levice

Spoločnosť bola založená zakladateľskou listinou dňa 28.5.2001 s cieľom získať vo verejnej dražbe objekty vinárskych závodov Levice,štátny podnik Nitra, od správcu konkurznej podstaty. Spolu s vinárskymi závodmi spoločnosť získala aj bývalé hradné, schoellerovské pivnice v dĺžke cca 100 metrov, ktoré svojou výškou až 4 metre a šírkou 4,5 metra nemajú na Slovensku obdobu a svedčia o kombinovanom využití podzemných priestorov na spracovanie a uloženie vínnej révy. Roky 2001 – 2004 boli rokmi obnovy zdevastovaných prevádzkových a výrobných priestorov a hľadania obchodných partnerov na dodávku kvalitných surovín s cieľom pokračovať v tradícii výroby vína v levickom regióne.
Kvalitnou a širokou ponukou sudového vína plnej chuti v prijateľných cenových reláciach si spoločnosť postupne získala svojich verných zákazníkov. Korektné vzťahy, či už k vinohradníkom, ako aj voči zákazníkom, boli základom na postupné vytvorenie dobrého mena spoločnosti u obchodných partnerov a k následnému vybudova