Informácie o súboroch cookie.
Tieto stránky využívajú súbory cookie.
Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie.
01
september
2017

Degustácia kolekcie Národného salónu vín 2017

Výber 100 najlepších slovenských vín pod jednou strechou
01.09.2017 00:00
01
január
2018

VínkoPRO 2018

VínkoPRO 2018 je vyhodnotenie najlepších vín zo všetkých súťaží, ktorých usporiadatelia využili informačný systém VinkoPRO v roku 2018.
Priebežné výsleky
01.01.2018 00:00
07
august
2018

AWC Vienna 2018

Najväčšia oficiálne uznaná súťaž na svete. Vinár Michael Edlmoser založil súťaž, ktorá sa stala jednou z najväčších a najdôležitejších súťaží na svete. Počet vzoriek sa pohybuje okolo 13.000 a počet zúčastnených vinárstiev dosahuje takmer 2.000.
07.08.2018 00:00

Frankovka modrá

Hodnotiť

Šarža L 59
Ročník 2016
Farba Červené
Klasifikácia Tiché
Charakter Suché
Prívlastok Neskorý zber
Spracovanie Odrodové
Školenie Veľký drevený sud
Zvyškový cukor 2,20g /l
Celkové kyseliny 6,00g /l v prep. na k.vínnu
Alkohol 12,29%v/v
OdrodaObsahVinicaŠKČZberRokVýnosCukornatosť
Frankovka modrá100,00 %Ivánka Dúló - Malý Pesek21,00 °NM
FľašaVyrobené množstvoDátum plnenia
Standard 0,750l

Víno Levice

Spoločnosť bola založená zakladateľskou listinou dňa 28.5.2001 s cieľom získať vo verejnej dražbe objekty vinárskych závodov Levice,štátny podnik Nitra, od správcu konkurznej podstaty. Spolu s vinárskymi závodmi spoločnosť získala aj bývalé hradné, schoellerovské pivnice v dĺžke cca 100 metrov, ktoré svojou výškou až 4 metre a šírkou 4,5 metra nemajú na Slovensku obdobu a svedčia o kombinovanom využití podzemných priestorov na spracovanie a uloženie vínnej révy. Roky 2001 – 2004 boli rokmi obnovy zdevastovaných prevádzkových a výrobných priestorov a hľadania obchodných partnerov na dodávku kvalitných surovín s cieľom pokračovať v tradícii výroby vína v levickom regióne.
Kvalitnou a širokou ponukou sudového vína plnej chuti v prijateľných cenových reláciach si spoločnosť postupne získala svojich verných zákazníkov. Korektné vzťahy, či už k vinohradníkom, ako aj voči zákazníkom, boli základom na postupné vytvorenie dobrého mena spoločnosti u obchodných partnerov a k následnému vybudova