MÁTE 18 ALEBO VIAC ROKOV?

Stránka sú určené iba pre návštevníkov starších ako 18 rokov.
Prosíme potvrďte svoj vek.
  
Ľutujeme, ale pokiaľ nemáte 18 rokov, nemáte prístup na našu stránku
Tieto stránky využívajú súbory cookie.
Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie.
Informácie o súboroch cookie.

postup31postup32postup33

Dovážate šumivé víno alebo liehoviny?

Modul EMCS eColKo Vám uľahčí tvorbu daňových hlásení a komunikáciu s Finančnou správou SR pre tovary podliehajúce spotrebným daniam (lieh a alkoholické nápoje, tabak a tabakové výrobky, energia a energetické výrobky). 

Pre vinárske výrobky, je v evidencii k dispozícii sekcia, ktorá obsahuje časti ako kategória vína, vinohradnícka zóna, tretia krajina pôvodu a operácie s vinárskym výrobkom.

Hlásenie je možné editovať priamo, alebo vytvoriť importom z ERP ekonomických systémov, alebo z evidencie Daňového skladu - modul eColKo.


Obrázok 

01
január
2025

Víno roka - VínkoPRO 2025

VinkoPRO 2025 je rebríček vín, ktoré sa zúčastnia najmenej 3 súťaží, ktorých usporiadatelia využili informačný systém VinkoPRO v súťažnej sezóne 2024/2025.
PREDBEŽNÉ VÝSLEDKY, posledná aktualizácia 18.6.2025
05
september
2025

Verejná ochutnávka degustačnej súťaže vín Terra Wag - Šaľa 2025

Termín verejnej ochutnávky
5.9.2025 od 17:00-22:00
6.9.2025 od 17:00-22:00
Domov > Články > Súťaže > 

Zo sveta: Vinitaly 2007, marketing pre vinárov.

Zo sveta: Vinitaly 2007, marketing pre vinárov.

Concorso enologico internazionale, medzinárodná výstava vín, známa ako Vinitaly. Vinitaly je veľtrh, ktorého súčasťou, alebo lepšie povedané v súbehu s ktorým, sa koná Concorso enologico internazionale. Vinitaly otvorí svoje brány už po 41 krát. Odborné komisie Concorso enologico internazionale, zasadnú po 15. krát. V záujme posilnenia postavenia súťaže, organizátori prichádzajú s „nuova strategia“. Od tohto ročníka budú ocenené vína propagované na všetkých cielených podporných akciách, pod hlavičkou Vinitaly, po celom svete.

 

Vinitaly 2007, marketing pre vinárov.

 

Medzinárodná súťažná prehliadka vín, ako súčasť Vinitaly, patriaca k najznámejším na svete, sa čoraz viac stáva účinným nástrojom propagácie. Tomuto zámeru sú podriadené najrôznejšie formy podpory. Na prvom mieste, výrobcovia vín ocenených medailou budú mať možnosť, v priebehu Vinitaly predstaviť svoje vína na špecializovaných podujatiach. A navyše vďaka dohode so Spacio Italy, víťazi talianskej sekcie získajú reklamný priestor v priestoroch Air Dolomity - Lufthansa, v talianskej časti medzinárodného letiska v Mníchove.
Nakoniec, vďaka Vinitaly Tour, ktorá každoročne putuje po krajinách, ktoré tvoria chrbticu talianskeho exportu vína(Rusko, India, USA, Japonsko a Čína), vznikla obchodná dohoda so spoločnosťou Isetan. Isetan je japonská distribučná spoločnosť aktívna aj v Singapúre, Bangkoku, na Taiwane, v Kuala Lumpur a Číne. Vo svojich marketoch zriadi spoločnosť Isetan tzv. winecorners, kde sa budú predávať vína ktoré na Vinitaly získali víťazné ocenenie.
Súťaž je naplánovaná na 21.-25. marca v talianskej Verone. Odborné poroty budú zložené z popredných medzinárodných žurnalistov špecializujúcich sa na víno a z enológov. Spolu 105 degustátorov bude posudzovať vzorky z viac 30 krajín. V roku 2006 1.101 spoločností, prihlásilo do súťaže 3.482 vzoriek, ale udelených bolo len 88 medailí. Mimo medailí boli udelené aj zvláštne diplomy. Vinitaly(CEI) ako člen Medzinárodnej federácie hlavných vinárskych súťaží so sídlom v kanadskom Montreale je vnímaná ako súčasť Svetového pohára. Vďačí za to prísnosti a striktnému dodržiavaniu štatútu. Aj vďaka čomu má ocenenie z výstavy vysokú prestíž.
Giovanni Mantovani, riaditeľ výstaviska VeronaFiere: „Iniciatíva Nová stratégia posúva význam výstavy opäť o niečo vyššie. Prirodzeným vývojom sa v priebehu rokov stali promočné aktivity bežnou súčasťou Vinitaly. Je to jeden z faktorov ktorý núti producentov vína dôsledne sa zameriavať na kvalitu.“

zdroj: Tlačové stredisko Veronafiere